به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن، غلامحسین کریمی با بیان اینکه اولین قطار مسافری از ایستگاه اردبیل به مقصد مشهد در روز هفتم خردادماه حرکت خواهد کرد، گفت: شهروندان عزیز اردبیلی و مسافرانی که قصد سفر به این استان را دارند، میتوانند از طریق سکوهای فروش حضوری و غیر حضوری نسبت به تهیه بلیت روز ۷ خرداد و همچنین سایر تاریخ های حرکت این قطار اقدام کنند.
معاون مسافری راهآهن با اشاره به اینکه این رویداد تحقق یکی از مطالبات دیرینه مردم استان اردبیل برای بهرهمندی از حملونقل ریلی است، تأکید کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به صورت شبانهروزی با سامانه اطلاعرسانی راهآهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند.